you know that I love you

sitter här och lyssnar på grym musik, drömmer mig bort. längtar efter sommaren, längtar efter att få börja igen och tjäna pengar. längtar efter picknick, grillning, solning och jordgubbar. längtar efter uteservering, längtar efter fylla på stranden, längtar efter att åka inlines i solen på kvällarna. kort och gott skulle jag vilja ha sommar året runt egentligen, även fast jag låtsas älska vinter när den är här. men sommaren är nog ändå bäst, om man ska jämföra liksom. man träffar ju mer folk spontant på sommaren, på vinter sitter alla bar ahemma och häckar. även om jag försöker göra det bsäta av vintern ändå, stjärtlapp är sjukt underskattat! men nog om vintern, sommaren dur är mer än hjärtligt välkommen nu, såååå.. hej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0