nothing without you

din milde, det var itne igår jag bloggade! har typ glömt bort den, sry mates. jag sitter mest här och ugglar idag, igår jobbade jag på Eftis i Åhus och dagen innan de slappade jag. va med Mik och Paulina på kvällen, gött som fan. och i söndags, va fan gjorde jag då? ingenting tror jag. om jag va med nån ber jag om ursäkt att jag glömt dig hehe. mm imorn ska jag också slappa :D och på fredag ska jag till Arbetsförmedlingen och sen träffa Amelie! posten va här idag och lämnade ett kök, tror det är det som ska in i mitt hus. fast jag ska nog flytta, tror jag. ja jo det blir nog så, hoppas jag :). varför blir man så trött när man inte gör nåt? om man bara hänger en hel dag, så blir man slöare än om man jobbar. det känns så iaf, jag hade lätt kunnat somna nu tex. kanske får ta och göra nåt? nääää heheh pallar inte . hejsååådåådåådååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0