miss a thing

halloj. här sitter jag och försöker lära mig PLU-nr, haha.. det går sådär. var börjar man? kan iaf fem-sex st nu av 3995894058409854 miljoner typ. haha men det kommer väl med tiden :). känns bra att ha börjat nu iaf, och så ringde de från Eftis i Åhus. Ska jobba där på tisdag, chill ändå! Har även ringt till fritids här i Norra Strö, de behövde folk så jag ska lämna CV där med. Hoppas jag får det också, aldrig fel med lite pengisar :). sen sitter jag och funderar på om jag ska markera mig själv snart, vet bara inte hos vem ännu hm .. långebro, broby eller östermalm? where's the place to go? yeyeye .. ikväll ska jag ta det lugnt bara i think, vill ju va på topp på nya jobbet hehe. ska nog äta upp min kokosnöt jag fick av mamma, för jävla gott. haha. byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0