drop it

ah jag är så jävla trött, blev inte mycket sömn inatt alltså. så jag har redan tvättat bort sminket och ska borsta tänderna strax, ska ge mig fan på att somna tidigt denna kvällen .. ska satsa gärnet imorn i kassan :). hoho.. ska fixa medlemskort på Konsum nu, har ju bara på Ica än så länge ;). jag har ett litet projekt på gång tror jag, kanske. jag meddelar sen om jag har det, har ju ändå hyffsat många läsare så antagligen är ni intresserade även om ni för en gångs skull inte säger nåt haha .. nu kollar jag på biggest loser, har ju tappat lite stinget vad det gället träning. men cyklar till bussen nu iaf, det är ändå 8km åt gången! och sen kommer mina inlines i veckan så då ska jag ut och åka lite sånt med. så kanske jag droppar några kg till. Insåg nyss att det är Anna Anka söker assistent ikväll, förjävla chill program det. Och Efterlyst, då har jag två alternativ att däcka till och jag SKA däcka innan efterlyst är slut. så är det bara, annars får jag spel . jaja ett jävla tragg hejdåååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0