born to run

Ah jag skulle ju va i stan vid elva, det sket sig. Kunde inte somna inatt, så jag sov till ett ungefär idag. Sen åkte så jag var inne till halvtre, lämnade tillbaka en tröja, köpte jeansshorts oooooooooooooch; EN IPHONE. Fifan vilken lycka haha :). Är skitglad nu hoho, den ligger här bredvid mig och laddar batteriet. En liten sötis :). Mmm så är det, känner mig fortfarande lite krasslig. Ska bara låta den ladda klart den ska jag nanna. Tittar på Bröllopsintervjun, vilka gullenussar Kronprinsessan och Daniel är. De tycker jag nog minsann! Sen ska jag se Svenska Hollywoodfruar, ungefär samma stuk haha.. imorn ska jag till Konsum och öva i kassan. Hoppas det går brauuu. Ahhh jag blir så varm i kroppen när jag ser prinsessan haha .. sjukt ändå. YEEE KUNG. HEJDÅåååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0