greatest thing

Jag är sjuk. Förkyld alltså, en riktig dunderförkylning till råga på allt. I två veckor har den hållt sig i, men nu hoppas jag den försvinner med hjälp av min gode vän antibiotika. Har ju jobbat under tiden så kanske är därför den inte vill ge upp riktigt, men nu har jag varit ledig i fyra dagar så hoppas jag är på bättringsvägen. Imorn ska jag jobba igen, på torsdag är det AF-möte och lägenhetsvisning, på fredag ska jag bannemig ta det lugnt för på lördag är det 20års-fest så det heter duga :). Har sett tre säsonger av One Tree hill, började på trean och nu är jag inne på de sista avsnitten på säsong fem. Måste nog köpa sexan nu .. Fast den säsongen suger. Längtar tills sjuan kommer ut att köpa, för den säsongen va grym! Hm, var det nån som gick iväg och brydde sig nu när ni läst detta? Haha. Whatever .. Behövde nog bara skriva lite skitsnack, är för trött för att prata med nån men behövde ändå få nåt sagt. Så nu har jag sagt det, seeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0