you're the swingset

Oj oj, fick sluta lite tidigare idag. Men stannade kvar och gjorde lite fler tester, bara fyra kvar nu, av 27. Och innan jag började idag hade jag bara gjort åtta, bra va;). Sen åkte jag och tränade, sablarns vad jag svettades. Har ätit med mamma nu, sen blir det att dona lite och ta en dusch. Därefter mys framför Idol, göttans! Känns fint att jag inte har ett dugg sug efter att gå ut i den här staden mer, då blir det så mycket roligare när jag väl åker bort och går ut istället:). Plus att jag sparar lite pengar på det haha! Är ledig nu torsdag & fredag, sen blir det jobb i helgen. Slappt slappt!

Har kommit in i sån lugn-musik-period. Sjukt fint, men jobbigt när man bara lyssnar på spotify för vet aldrig vad jag ska söka på ... Fast fick lite musik med i bilen så där finns några godingar man glömt bort, får höra runt efter lite tips så kanske det kan bli en skön lista:).

Simple Plan - Your love is a lie
3 doors down - Away from the sun

Bullet for my valentine - Hearts burst in to fire
Beyoncé - Halo
Pink - I don't believe you


Är iallfall några sköna låtar jag gillar att lyssna på. Kanske passar det er också:).

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

sötblogg hoppas allt är bra =)

2009-09-10 @ 09:04:12
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0