you gave life

Godmorgon alla glada :) Hade varit kul att skriva; vilken härlig dag det är! Men ... Vädret ser ju inte allt för lovande ut, så.. Fast det kan bli en härlig dag ändå minsann :). Hoppas på det eftersom jag ska till banken idag, vill vill vill. Måste för tusan ha en bil, hur i hela friden ska det gå till om jag inte blir beviljad ett lån? Det löser sig nog hihi.

Annars idag då? Ska träffa Amelie en sväng, sen ska jag jobba ikväll. Och imorgon är det redan fredag, tiden går så himla snabbt!! Ska jobba stängning imorn, sen blir det nog lugnt på lördag. Känner för massa filmer och lite dippa + grönsaker, det är sjukt underskattat. Så vi får väl se, tar det lite som det kommer. Kanske skulle man ta ett bad för att fullända lördagen, om det är regn-väder så att säga. Inte så gött att bada när det är 27 grader varmt ute ;) .

Har faktiskt inget vettigt att skriva märker jag haha .. jaja wish me luck idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0