waiting

Såg början på Svenska Hollywoodfruar nyss, knappt att man får komplex när de har pattar tre meter ut från kroppen och magar som knappt existerar och så långa smala jävla kycklingben. Sen sitter man där kort som en brevlåda, noll i bröststorlek och ja lite mer kagge än vad de har.. sååå... jag sket i att kolla. Satte mig här istället haha !!
Det var lugnt som bara den på jobbet idag, så jag fick sluta tidigare. Köpte två tialotter, vann 10 spänn.. Ska lägga till 15kr imorn och köpa en trisslott, hoppas på att jag drar hem storkovan. Får väl se hur det blir med den saken haha :). Håll tummarna för mig är ni snälla?

Tittade ni på Idol förresten? SJUKT glad att Calle fick vara med, hoppas han går vidare nu. Gick in på Aftonbladet precis och såg att enligt rösterna var Calle bäst, så hoppas hoppas att folk ringer nu och röstar vidare honom :). Tyckte även om Nicklas och Eddie ikväll, så vi får väl se vad som händer. Suger dock att man bara fick rösta vidare två av de som var med ikväll, tycker de skulle visat resultaten efter att alla har sjungit. Så att alla står mot alla, känns inte riktigt rättvist annars men jaja det är ju min åsikt bara .. Och jag har ju en del av de, åsikterna alltså hehehehe :).

Snart börjar Älskade hatade förort, så jädra bra serie. Upptäckte idag på jobbet att vi har börjat med att man kan bli mentor till ungdomar som har hamnat i drogproblem och sånt, så jädra glad blev jag för det är ju precis det jag vill jobba med, förutom att bli sjuksköterska. Så jag ska ringa imorn och kolla upp det och se om jag kan göra nåt :).

Jävla anka :)


Kommentarer
Postat av: Amme

Ah men lilla gummis. Hollywoodfruarna är både fettsugna ett 10-tal ggr, botoxade ut till varje rynka så dom e helt stela i huvvet när dom pratar. Diverse plastikkirurgi i kroppsdelar & befinner sig på gymmet 7 dagar i veckan.

Naturligt??? Nej. Snyggt? Knappast!

Dom ser ut som alla andra i Hollywood. Va glad du är ett original som slipper hetsen till perfektion för dom e knappast lyckliga & vad är livet eg värt när pengar har övervunnit sin personliga lycka? Nä man ska va GLAD man e som man e & bara skratta åt dom o njuta man e relativt normal ;)

2009-09-28 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0