police car

Hur gött är det inte och bara slänga sig i soffan och titta på program eller nån skön film man gillar? Bara va och inte bry sig om nån eller nåt annat än sig själv. Det är bra för själen det:). Har nu kollat på Without a trace och  CSI Miami tog precis slut, serier jag älskar! Mordgåtor som ska lösas, kanon. Visst blir man lite mörkrädd (mer än innan då vill säga), men ändå. Så länge man vet att det bara är där (än så länge:S) så är det finfint!
Och som jag sagt innan; hade inte bangat att köra nån av deras jobbebilar hehe .. Framtid inom CSI? Oookejdå!

 

Tror jag ska klicka hem ett par nya converse snart, vill ha de blåa låga. Har ju snackat om de hur länge som helst känns det som, men det har dock blivit att jag köpt lite annat istället haha .. Men nu känns det som det är dags;). Ja vi får väl se. Nu känns det som att jag ska försöka bli lite trött så det blir nåt sovande inatt, vi får väl se hur det går. Hoppas alla ha en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0