try now

Det är nu mitt nya liv startar, jag har verkligen bestämt mig för det. - Jag ska satsa på mitt jobb, visa att jag verkligen fixar det här!  - Jag ska hålla mitt träningslöfte om minst fyra gånger i veckan! - Jag ska börja tänka mer på min ekonomi, lägga undan till resor framöver samt lägga pengar på sånt som är nödvändigt! - Jag ska ta mer hand om mig själv! -

Så är det med det, uppnår jag detta är jag säker på att jag kommer må mycket bättre:). Jag trivs på mitt jobb, jag måste bara inse det ordentligt själv. För jag vet om det, älskar att träffa nya människor, älskar mina arbetskamrater osv. Och träna tycker jag är sjukt kul, problemet är bara att man aldrig tar sig dit. Men nu är det ändring på det, för varför ska man undvika något man tycker är roligt? Och ekonomin snackade jag ju om igår! Ta hand om mig själv .. ja inte stressa så mycket, tänka mer på min sömn, vitaminer etc =).

Ska jobba idag, halvfem till halvåtta haha .. Lönt:). Som man brukar säga; går snarare back än plus på såna pass ;). Ska först träffa chefen för litet samtal angående hösten och jobb framöver. Och imorgon ska jag till banken för att kolla om det går att få nåt lån, inte så troligt antar jag men men man måste ju försöka!

Kommentarer
Postat av: Amme

u go girl!

2009-09-02 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0