touchdown

Jag vet att jag är jättetråkig som bara slappar hela tiden. Men det är så skönt att slänga på sig myskläder, lägga sig i soffan med massa täcke och kuddar och bara mysa till det riktigt ordentligt:). Speciellt efter en stressig dag på jobbet, och på en söndag som nästan är till för att mysa!! Så här ligger jag nu, och kollar på tv haha .. Ovanligt då!

Men det blir nog andra bullar nästa helg så som det ser ut nu! Kanske det blir lite mer roliga bilder och annat också, så ha tålamod! Hade velat ligga uppe och titta på VMA idag, men jobbar imorgon så vet inte om det är så smart.. Möjligen om man somnar ett tag och går upp när det börjar? Haha!

Har jag sagt att jag längtar till hösten/vintern verkligen är på gång? Alltså jag älskar sommaren, men jag tycker ändå att alla årstider har sin charm. Och jag tycker det är härligt att vi har så många årstider så man har något att längta efter hela tiden, tror inte man hade uppskattat det lika mycket annars :). Så nu ser jag fram emot alla snygga koftor, stövlar och vinterjackor som åker på. Dricka glögg och äta pepparkakor / lussebullar, eller ta en varm choklad på nåt fik med nån kompis. Ah.. mysigt värre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0