to hard to see

Är det inte konstigt, att varje gång man ska träna så tänker man ; ah jag orkar inte ... men sen efter man har tränat så dyker alltid; fan va skönt det var - tanken upp. Knepigt. Men ja det sammanfattar väl vad jag tyckte om träningen, blev sjukt svettig och det är alltid fint. Då vet man att man kämpat i alla fall, och snart blir det en go dusch och sen Idol såklart! :)

Var en slapp dag på jobbet idag, eller inte slapp kanske men tiden gick fort. Det är alltid trevligt, då vet man att man tyckt om att vara där. Och det gör jag mer och mer nuförtiden, känns bra att gå till jobbet. Att vakna och veta vad man ska göra, och slippa tänka på det när man går därifrån. Något jag alltid längtade efter när jag gick i skolan, att kunna gå ifrån sin plikt och inte behöva tänka mer på det. För skolan lämnar du aldrig riktigt när du går i den, du har alltid nån läxa att göra eller nåt prov som du borde kolla igenom till några dagar senare. Eller när du får en läxa till måndagen, då kan du inte slappna av på helgen heller. Och jag som jobbade på helgen kunde verkligen inte slappna av. Men jag mår bättre nu, både psykiskt och fysiskt. Det känns bra. Jag tycker om det.

Har träffat Fanny idag, det behövdes. Behövde prata av mig lite, tog en fika på Fenix sen drog vi iväg och satte oss i solen och snackade ännu mer skit. Ja och vi tog en runda på stan däremellan också, köpte bara en mascara. Kan glatt meddela att jag inte har nåt shoppingsug, GÖTT haha .. Behöver inte fylla den jädra garderoben mer för jag orkar inte rensa skiten :). Imorgon ska jag träffa Kajsa, vi ska ha en heldag. Sjukt nice!! Och sen är det fredag, då blir det utgång med jobbekamraterna. WOHO:). Längtar!!

Jag är glad:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0