this position

Tjoho, hade besöksrekord igår igen. 17 unika läsare!!! hahaha ... va fan! Men titta så tidigt jag är uppe idag, har varit vaken i en halvtimme redan också ;). Fick ställa klockan så att det blir nån reda med mig igen, kan inte sova hela dagarna och vara vaken halva natten. Funkar inte, och tänk så mycket tid man förlorar, fy! Så nu är jag uppe, ska ta en liten städ här inne. Kände att det var lite grusigt på golvet och sådär! Det luktar ju alltid så gött när man städat, kommer in och möts av nån äpple-, blom-, citron-lukt, vad ni nu än föredrar hehe.

Äntligen har lönelappen kommit också så man kan planera sin ekonomi lite, det ser bra ut faktiskt. Känns skönt! Hatar att slippa planera ända in till sista krona. Okej det har inte hänt mig (peppar peppar ta i trä) så det ska jag inte uttala mig om, men ja ändå. Nej nu är jag jättehungrig, behöver näring håhååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0