the ocean waves

Den här lördagen har gått foooort. Har jobbat mellan elva och fyra, sen käkade jag, Mike och Caroline middag ihop. Så jädra romantiskt var det, och jag och Caroline kom på världens plan :). Hoppas den går i lås bara, kommer bli så jävla roligt i så fall hihi :).

Igår var Fanny här och mös med mig, vi kollade på IDOL och One tree hill. Kan man annat än älska den serien? Nej då är det nåt fel på er, bara så ni vet:). Sa jag att jag var hos min bror? Minns fasen inte.. hur som så är min brorsson liiiiiiiiiten som bara den och så himla söt!!!!! Känns som sagt som det är mitt eget barn haha, helt sjukt.. Lille lille bebis, lyckliga unge som får mig som faster. Kan inte bli bättre ju :). Kan inte heller fatta att han är här, alltså. Har ju varit med genom HELA graviditeten, när magen växt och han har sparkat och allt.. fattar inte att han är UTE nu och lever liksom här med oss nu och allt. Känns helt.. skumt. Skitskumt. Mina andra syskon har jag ju inte varit med på det sättet, så det har varit så naturligt sen när ungarna har sprungit runt här. Men det här.. det känns helt annorlunda. Går inte riktigt att beskriva, kanske därför det känns som min unge. För man varit med hela tiden .. Aahh jag vet inte men det är asgött iaf :).

Jag väljer nog att stanna hemma ikväll, det har varit en stressig dag och det är jobb som gäller imorgon också. Så det känns bäst så, bara kolla på nån film och försöka somna tidigt. Har ju lite svårt för det men ska försöka öva in mig på det :). Jaha .... det var väl det då . Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0