take you for granted

Godmorgon alla fina människor! Ännu en härlig dag med sol, så himla skönt är det:). Var helt slut igår alltså, hade världens huvudvärk så jag tog en huvudvärkstablett och gick till sängs. Somnade rätt snabbt, man brukar ju göra det när man tagit nåt paracetamol. Skönt det:). Sitter här nu och lyssnar på Hotel room service, kan inte fatta hur bra den låten är .Får inte nog av den haha ..

Idag ska jag träffa Melissa, jag har nån slags reunion grej på gång. Träffar massa människor jag inte träffat på hur länge som helst, känns så himla bra. Tiden går så läskigt snabbt så det är svårt att hinna med allt, men jag är på gång just nu haha :). Är sugen på frukost men vet inte riktigt vad för frukost.. hm. Ska gå och titta på lite grejer vi har hemma och se vad som lockar mest haha!

Ser ut som att jag åker upp till Göteborg en sväng på fredag, fyfan vad roligt. Den bästa staden som finns, kan möjligen ha träffat den bästa människan där uppe också. No affense people haha.. Men sånt är livet;). Sjukt glad för det är jag iaf, så ja jag hoppas det blir som jag vill :).

Kommentarer
Postat av: Amelie

Håller tummarna för killen nu hihi. Du får berätta allt skvaller sen ;)

2009-09-20 @ 12:04:04
Postat av: gissa vem

OOOHHH DIN MIIIILDDEE!!!!!!! haha, holy mary ska begrava sin titel o rocka järnet i gbb :D THAT IS HOW WE LIKE IT BITCH :D haha! hoppas vi ses en sväng i veckan!

2009-09-20 @ 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0