slow down

Goooodmorgon! :). Sitter här och har precis ätit lite gröt, det har börjat bra med min KM-diet haha! Skulle gått på stan idag med Sandra trodde jag men hon verkar inte höra av sig, hm? Men men jag börjar jobba vid fyra iaf, blir två stängningar i rad nu. Men det är ju chill, fina pengar iaf hihi :).

Skulle kolla på den där Komissarien och havet grejen igår, somnade vid nyheterna. Typiskt mig haha, så det blev det ju inte så mycket med:). Måste komma ihåg att spela in Älskade, hatade förort ikväll.. Och idol imorgon. ÅHH! Varför ska jag, som är Idolfreak, behöva jobba de dagar Idol går. Hade hellre jobbat lördag söndag hahahah ... Störd. Har inte något att prata om känner jag .. kanske kommer nåt mer sen hehe. Hoppas ni har fått en bra start på dagen iaf !

Kommentarer
Postat av: Amme

uppdatera mer haha ;)

2009-09-22 @ 16:06:38
Postat av: Lotta

Hejsan Elin. Hur är läget? Najs med blogg och allt, vad är det för KM diet som du går på? matnörd som jag är vill jag ju veta. Ha det bra!

2009-09-26 @ 18:24:20
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0