slippin' through my fingers

Ursäkta för dålig uppdatering, har bara inte haft något att skriva om. Men nu har jag haha ... Har kommit igång med träningen igen, känns så sjukt skönt. Varit där både igår och idag, ska dit imorgon också :)! Man mår så mycket bättre, och man känner sig sjukt nöjd när man går därifrån med svett rinnandes över hela kroppen haha!

Har även kommit i underfund med att jag MÅSTE sluta köpa så mycket kläder.. För det är inte direkt så att jag inte har några, och anledning till att jag aldrig vet vad jag ska ta på mig är förmodligen för att jag har för mycket valmöjligheter. Så antingen får jag börja samla på nåt annat ELLER så kanske jag bör spara några hundringar i månaden istället för ett tag framöver, så kan jag köpa nåt annat kul sen i livet:).

Jobbet flyter på, känns skönt. Träningen flyter på, känn också skönt. Fint väder idag, det var skönt. Hoppas på att få ett lån, känns sådär .. tror inte det går. Men jag måste åtminstone försöka :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0