shivers

Okej ska nog förtydliga det där med Promoe, jag var alltså INTE på hans spelning utan han råkade ju då vara på väg till hotellet i den stund vi hade parkerat bilen och gick förbi. Så av en ren slump (ödet gissar jag på) så kom han där när jag skulle till Hessle. Kalasroligt var det iallafall och han var skojig, hade lite problem med att få en göttig bild men till slut lyckades jag avfyra ett leende, han fick till nån "käck" pose och Merita ja, hon ser ut som hon gör ;). haha skoja!!

Idag har jag varit ute lite hos hästarna och sådär, njutit av lugnet och det fina vädret. Sen har jag fixilerat lite med massa stuffs, och ja inte gjort nåt vettigt egentligen. Fikat lite och sådär. Imorgon börjar jag på KM-dieten. Helt ny straight from K-town. Hahaha, kajsa malmberg har gett mig det ultimata knepet så jag kör stenhårt på det nu:). Får hoppas att det går bra alltså!

Snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på Ensam mamma söker. Funderar på om jag ska se Komissarien och havet också på fyran sen, kollade ju på det förra veckan. Tyckte det såg skitkonstigt ut när vissa av skådespelarna pratade, fick reda på senare när Marie Ljungstedt herself va på Efter tio att de är dubbade. Det är tydligen ett tyskt tvbolag som har köpt rättigheterna till böckerna och ville göra filmer /  serie av dem, därmed fick det blir en blandning av svenska och tyska skådespelare och då fick man dubba de tyska. Alla andra länder är ju vana vid att det dubbas hit och det dubbas dit, vi svenskar är dock lite kräsna med det där så det hade väl blivit lite ramaskri angående detta haha.. Är det inte typiskt landet lagom så säg? :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart har jag körkort, o då blir det landet för mig också!! haha. tälta i hagen å så. o massa film o gråt o galenskap :D

2009-09-21 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0