play it cool

Dansen var skitkul idag, kom hem precis till det att IDOL började. Kanon det också! Måste verkligen börja dansa på riktigt nu, sluta slöa och verkligen satsa för jag vill ju. Så ska se om jag hittar nåt ställe som funkar, dessvärre är ju de stora dansställena i Göteborg eller Malmö och det känns lite jobbigt att pendla :P. Får se hur jag kan lösa det. Men vill verkligen iallafall..

Imorgon ska jag äntligen ut till Tollarp, ser fram emot det sjuuukt mycket:). Ska antagligen träna också, men ja vi får se hur det blir i tidsplaneringen. Ska ju klämma in en träff med Fanny också så!! Haha känner mig så patetisk just nu, sitter och kollar på youtube efter lite teaching och olika steg vad det gäller streetdance.. Fast ja lär man sig några st så blir det ju en del av det till slut :). Kanske får duga tills jag har flyttat härifrån, eller ja nej det vetifan egentligen ..  MÅSTE LÖSA MITT PROBLEM ehehehe...
Anledningen till att jag fick rycket på mig själv angående dansen är för att jag var på det där danspasset först och främst, men sen efter IDOL kollade vi på How she move vilket är en stepdans-film. Inte sån riverdance utan som Stomp the yard om ni sett den? Annars får ni kolla på det, bra grejer det!

Blir en lugn helg, känner att jag behöver det ett litet tag nu. Bara umgås med familj och närmsta vänner och.. finnas till helt enkelt. Har ju lovat att ta hand om mig själv, så det ska jag göra nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0