ocean waves

Har jobbat idag och tränat:). Var på Lindas pass, asgött att träna är det. Man känner sig alltid så nöjd efteråt, plus att det är så skönt att komma hem, duscha och sen bara slänga sig framför tvn och känna hur gott man luktar. Hahaha.. Nu har jag precis varit i Färlöv och köpt dippa, gurka och morötter! Har varit sugen på det hela dagen typ, sjukt gött ska det bli. Två dippor har jag också; både vitlök OCH holiday. MUMS :D. Ska kolla på Älskade, hatade förort nu halvtio. Första avsnittet var förra måndagen då, gillade det riktigt skarpt så det blir nog till att jag följer den serien lika hårt som Idol hihi:).

Imorgon är jag ledig, ska bli gött som kött det. Har inget direkt planerat, utom Idol klockan 20 då, om det räknas som en plan? Jag vet inte riktigt hehe.. Men det är väl skönt ändå, när man är ledig, att bara ta det som det kommer. Se vad som händer och göra det man känner för istället för det man måste:).

 

Se så fint jag lagt upp allting! Not.. Inte riktigt, mitt ligger mer utslängt på en stor tallrik typ.. Men va fan allt ska ju blandas i magen så who cares:D! Hoppas ni haft en bra start på veckan:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0