obsessed with me

Vilken dag; hund har blivit klipp, hår har blivit isatt, mat har käkats och många skratt har utdelats. Lite mer utförligt; jag har hängt med Amelie idag. Vi har ätit majskolvar och vitlöksbröd = vi var grisiga som fan. Sjukt slafsigt, men det är helt sanslöst gott. Hur kan gula korn på en stam vara gott? Bra fråga, men det är det iaf. Amelie mobbar mig för att jag 90-talsbarn. Alltså ursäkta mig för jag växt upp i teknikens värd, men när man började inte folk kasta ut jävla konservöppnare som inte har nåt elektriskt ellet nåt sånt i sig? HAHA nej jag bara skoja, men jag och konservöppnare fungerar bara inte ihop och så är det med det haha .. :). Sjukt snyggt blev hennes hår iaf, man blir LITE sugen men det tänker jag fan inte erkänna för henne för då blir man nog påtvinga det där håret. Men iofs, om jag hittar en sponsor till den här bloggen så kanske? Vi har även myst med Tobbe & Nellan. Sjukaste är att Nellan kom fram till mig självmant idag, den jävla bitchen brukar bara stå 20 meter bort och skälla ut mig. Icke idag dock, idag var jag nog loveable verkar det som! :). Hur som helst så försökte jag ju skaffa mig en bra bild till bloggen med mig och min favoritkille Tobbe.. här har ni då resultatet:

Så ledsen han ser ut.. så jag försökte igen:

Tobbe=Glad, Kvalité = Kass... jävla hund!!

Ja förresten haha, igår köpte jag två tia-lotter. Vann tio spänn, la till 15 och köpte en trisslott, då vann jag banne mig 25 kr:). Så köpte jag två tialotter igen, och vann 10 kr. Så ja jag funderar på vad jag ska köpa för lott nu för att dra hem storkovan. De säger att man ska sluta när man är på topp, men detta kan knappast vara toppen väl? Liiiiite mer kan jag väl vara värd? SNÄLLA:). Håhå .. får la se hur det går med den saken.
Försökte ta en bild på dagens outfit nu ikväll hahaha .. vet inte riktigt alltså. Det blev sådär men kanske bättre än inget? Kan skriva vad jag har på mig åtminstone så kan ni fantisera lite själva kanske? :)

Det ska föreställa följande :
Svarta byxor: H&M
Grön t-shirt: Gina Tricot
Halsband: JC m.m


Kommentarer
Postat av: Amme

hahahaha ja ditt lilla 90-talsbarn. Visst hade vi grymt skoj me konservöppnaren där? Hahaha fan va ja fick ont i magen när ja skratta när du mecka! =))) hihi. Imorgon blir det lunch!

2009-09-29 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0