nothing comes easy

Upp och hoppa, pissväder. Har fått tillbaka min huvudvärk igen, och så hostar jag. Bara jag inte blir jättesjuk nu, det är så drygt .. Får se hur länge jag orkar vara där idag, hoppas Lisa kan hoppa in det sista om jag inte fixar det. Hur ska detta sluta när svininfluensan kommer hit på riktigt? Shit det kommer va kaos på alla jobb, men "förhoppningsvis" så blir väl andra sjuka också så det inte är så många som kan komma och köpa om ni fattar vad jag menar. Så det jämnar ut sig lite typ .. Aja. Kom inte dit idag, för jag orkar inte:).

Skriver väl mer sen när jag kommer hem eller nåt, ska lägga upp nån dagens outfit också från häromdagen..  Glömde det, kanske lägger upp dagens också när jag ändå är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0