meet me at the hotel room

Glömde helt bort bloggen igår! Förlåt .. Men låg i soffan nästan hela dagen och slappade, sen åkte jag in och jobbade. När jag slutat kom Merita & Lena till jobbet så duschade jag & gjorde vid mig, de gjorde också vid sig så hämtade vi upp Linda och stack hem till Lovisa! Maxarna blev samlade + några random till, spelade spel, sjöng och lyssnade på musik. Ja ni vet ju hur en förfest brukar gå till hehe :). Sen stack vi in till Hessle och vidare till Class. Kalasmycket folk var det där, men riktigt kul var det. Grym musik, roligt folk och dans halva natten. Precis så som jag vill ha det :). Ska försöka få tag i bilder så att jag kan ladda upp de här!!

MEN, när vi hade parkerat bilen och skulle dra till Hessle. Vem går förbi? Jo ... PROMOE. Fattade fan ingenting, stirrade som en idiot på han och sen säger Linda; Är du Promoe? Så svarade han ja, och jag efter som i slowmotion. Vääääänta, haha ni vet; "noooeooooeoooeooo". Ja om ni fattar. Sjukt var det, fick mig en bild iallafall, skön snubbe var det iallafall det ska jag säga :).

Merita, PROMOE och jag!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha klockrent!

2009-09-19 @ 17:44:24
Postat av: mik

du ser lite skeptisk ut ;) var han bra?

2009-09-20 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0