livet blir bättre

Äntligen lördag, och jag är ledig. Det var ett tag sen jag var ledig en HEL helgdag haha :) Ska nog dra och träna lite sen. Om jag orkar, har faktiskt träningsverk i skinkorna och  baklåren efter Puls-passet igår. Har inte kommit på varför än men de spelar ju ingen roll egentligen, det ska kännas att man lever:P.
Sitter här och äter varma baguetter och dricker päronmer, dessutom är jag lyckligare än någonsin i mitt liv! Det går inte beskriva vilken värme jag känner i kroppen, och så sitter jag och lyssnar på härlig musik som bara gör livet ännu bättre; Ken Ring - Nu måste vi dra, Swingfly - Singing that melody, Ison & Fille - Jag skrattar idag. Mums:).

Lite tråkigt väder idag dock, men förresten. Jag köpte en bil igår, känns riktigt gött =). Jag gillar den, igår var en riktigt bra dag helt enkelt. Riktigt bra att man fick grymme musiken med i bilen också haha .. Igår jobbade jag när alla andra var ute, men vet ni vad? Det gjorde mig inte ett skvatt, för en gångs skull brydde jag mig verkligen inte. Och det var en sköööön känsla :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0