lie

Hej godingar!
Är nyss hemkommen från en kväll istan, trodde det skulle bli en hemmakväll idag också men icke. För en gångs skull tar jag mig hemifrån hör & häpna hihi:). Träffade Haidar, Merita, Timmy och Met. Satt hemma hos Haidar och tog det lugnt bara, jag och Merita drog till jobbet och käkade lite och sådär. NU är jag hemma och är tröttare än någonsin känns det som, har huvudvärk och halsont. Ajaj, hur ska detta sluta haha .. Ska iaf kolla på film med mor&far imorn kväll så jag får vila ut lite. Ska bli hur skönt som helst:).

Hoppas alla haft en lika mysig kväll som jag, vi hörs imorgon allesammans. Ska nog lägga upp de där utlovad outifts bilderna då! Kanske. ;). Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Okej, om du vill ha ett tips så fortsätt läs annars kan du ju strunta i det för egentligen har ju inte jag med det att göra men jag bara älskar att prata om sånt här.

Tips: Sluta med den dieten elin, det som kommer hända är att om du bara äter sådan kost kommer kroppen tömmas på vätska snabbt och det är därför du kanske kommer att gå ner i vikt. Men börjar du då äta normalt sen igen kommer vätskan lagras upp igen och du kommer få tillbaka kilona. Din ämnesomsättningen kommer ju även att sänkas om du inte äter lagad mat under en period och om du då börjar med vanlig mat igen så kommer kroppen inte hinna med att spjälka all den fina maten på ett tag. Så tänk på det, men som sagt det är bara ett tips. Och vem vet, dieten kanske funkar just på dig! För dieter reagerar alltid olika på olika personer. Ha det bra!

2009-09-27 @ 08:36:46
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0