just can't stop

Hej hopp! En ny dag är kommen, en dag närmre min HELT lediga helg. Ledig fredag, lördag, söndag. Alltså, det spritter i hela kroppen haha :). Ska jobba stängning idag så det kommer väl gå hyffsat snabbt innan det är fredag:).
Igår efter jobbet ( fick inte sluta tidigare ) så stack jag och Louise till Maxi och köpte; ananas, kiwi & banan. Här hemma hade vi vindruvor och äpple, så svepte vi ihop en sjukt god fruktsallad och bänkade oss  framför Idol med mina föräldrar. Börjar bli riktigt spännande nu i Idol, får inte glömma att spela in det ikväll nu när jag inte kan titta!!
Sen satt vi och snackade lite skit med mamma och därefter blev det True blood, har inte sett nåt avsnitt av det. Det första avsnittet gick när jag jobbade stängning, och sen har det inte blivit av iom det. Men igår fick jag en introduktion av Louise så nu kan jag bestämt börja följa det också. Gillade det riktigt mycket, sjukt kul var det haha!

Förresten, har ni hört om rånet igår? Har ju inte hunnit blogga så jag kanske är lite sen på det. Men helt sjukt.. Vad händer med världen? Det börjar bli som i alla filmer, har folk så ont om pengar? Och har folk så lite fritid, och är det så viktigt att  ha pengar idag? Finns det inte tillräckligt med kärlek och lycka för alla? Ni kan läsa om det här! Jag blir nästan rädd när jag tänker på det, det känns som att man inte längre är säker någonstans. Sedan berättade Louise att Kristianstad är en av de städer som det sker flest överfall i. Fyfan. Man vågar ju inte gå utanför huset längre, men man vågar knappt stanna inne heller. Usch ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0