issue

Har precis vilat lite, har kännts om jag är bakis men jag dricker inte så vet inte hur det går till riktigt. Antagligen bara trött, så det var skönt att vila lite, blir väl piggare efter den dusch och lite uppfräschning haha :). Min bror och hans familj var här innan idag och ett kompis-par till de som också har en liten plutt! Vi gick en sväng här ute, ner till hagen och hälsade på fölen lite och fikade ute i solskenet. Grymt härligt med det fina sensommarvädret vi har haft på senare, att kunna gå i shorts och linne i september händer inte alltför ofta i Sverige! :).

Ikväll ska jag kolla på film och äta nåt gott med Oscar, var egentligen bjuden till Magda (tack för det), men känner inte för fest idag samt att det är en bra bit att köra mitt i natten när man är trött och sliten. Så jag valde att tacka nej dessvärre, MEN. Jag har inte träffat Oscar på hundra år så jag blev väldigt glad när båda för en gångs skull hade tid på samma gång haha :). Så det blir till att dra ner på Hemmakväll och hitta nån grym rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0