if that was you

Oj oj.. Lite tomt på bloggen nuförtiden känner jag. Men jag gör ju egentligen inget speciellt på vardagarna, nu för tiden tränar jag och jobbar. Vilket denna dag också består av; ska köra och träna strax sen jobbar jag klockan fyra. Däremellan ska dock mina päron och jag kanske köpa en bil till mig, får ju se hur det blir :).

Igår gjorde jag lite grundutbildnings-test på jobbet, skulle ju varit gjort för ett år sen men det blev dock inte av. Visste inte ens det då haha! Så har gjort fem stycken, hur många är det kvar nu då? Jo TJUGOTVÅ, 22!! Fatta vad många det är haha, trodde jag var klar nästan när jag hade gjort de fem. För det var olika färger på testen, tydligen visade det sig att det bara berodde på vilket område det handlade om. Jävla mög. Så jag lär ju åka dit ett tag innan jag jobbar idag också och fixa lite med det haha, så typiskt.

Nu ska jag köra hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0