I fall asleep

Jag tror att jag precis insett att jag har sömnproblem, och måste ta tag i det på riktigt. Känns lite halvjobbigt, men om det går att lösa så är det åtminstone skönt. Ska prata med någon läkare, så får vi se vad det leder till. Det blir nog bra till slut :).

Idag måste jag städa lite, lägga in nytvättade kläder i garderoben (istället för en hög på bordet), plocka iordning i bilen lite och annat småplock. Ska nog åka in och prova på danspasset idag, ska se om det är något för mig. Vore väl knepigt om det inte är det? Haha :). Och så blir det Idol med. Kom på igår att de inte behöver sända dåliga auditions för det är så jädra roligt att se på ändå, Anders är min favorit (som jag sa häromdagen) och han är så gooo. Vill bara hoppa in i tvn och krama honom, sitta i hans knä en stund och snacka skit. Hade säkert varit skitsoft haha..

Ja just det, måste sätta mig ner och titta igenom mina timmar så jag kan stämpla upp till 100% till ALFA-kassan. Har bara inte hunnit, det finns lite annat att göra också. Sen jobbar mamma när jag är ledig och tvärtom, blir skitdumt. Men idag är vi båda hemma, så jag ska väl rappa på med städningen här så att vi kan göra det innan jag ska träna hehe. Hoppas ni har en bra dag iallfall :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0