gone

Alltså.. Jag har suttit och kollat lite på Efter tio som går på fyran, så när jag sitter där i godan ro och äter min frukost så ser jag att de bjudit dit Björn Ranelid samt Jan Guillo. Och visst, jag har inte vetat mycket om Björn Ranelid mer än att han är lite speciell. Har även läst nåt om han i mammas Tara-tidning. Hur som helst, snubben är ju lite bakom flötet verkar det som! Han klarade verkligen inte av att Jan påstod att de skriver olika och att Ranelids språk kan vara lite svårt att haja, let's face it Ranelid är ju något av en poet. Alla vet ju också att poeter skriver lite i gåtor, och Jan skriver mer så man fattar vad det står (även om hans böcker inte alltid är bra). Haha det var hur som helst ganska roligt.. undra om det finns med nånstans på nätet. Lägger upp det i så fall :).

Man ser nästan på honom att han är lite speciell, eller? Jag menar kolla frisyren, blicken. You know hehe..

Ska alldeles strax köra till jobbet, känns lönt att jobba två och en halvtimme :). Jajaaa... det är väl pengar det också, har dock börjat fundera på att ta bussen till jobbet ibland. Sparar ju in lite bensin pengar på det och den stannar trots allt utanför jobbet om jag tar Färlöv bussen. Ska se hur mycket pengar det handlar om, kanske bara handlar om 100 spänn och då kanske man kan börja tänka om haha :P. Får ta en titt på det ikväll :). Och ikväll.. Ja jag ska träna litta granna och sen ska jag kolla på Idol som vanligt ;). Efter jobbet dock ska jag träffa Funny Fanny för en liten fik, trevlans värre. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0