fly bort från de

IDOL.. Vet inte vad jag ska säga. Jag älskar det redan, Anders Bagge är och förblir bäst:). Sjukt glad att det är igång, och att det är ett till avsnitt imorgon gör ju inte saken mindre bra!!! Har myst med mamma, poppat popcorn och druckit cola. Samt att vi åt kycklingspett + sallad till middag, tycker lite synd om henne när hon är kass .. Bu. Och alla katter har varit gööörgoa och myst till tusen!

Imorgon blir det jobb; 11-15. Softbulle:). Sen blir det träning på kvällen och så idol då. Förresten hehe, igår på jobbet kom de in fyra grabbar/män (vet inte vad jag ska kalla dem), och en av de lät precis som Tony i Hipphipp. Ni vet han som skriker; Sunken tar du fram toan. Går ju inte skriva hur de låter, men om ni inte kollat på hipphipp (vilket är helt absurt, gör det nu isåfall) så kan ni ju kolla youtube sålänge. Men det var helt sjukt likt, och så säger Anna i mitt öra: "Är det pappa björn som är här eller". Lagom pinsamt att jag börjar skratta då när detta sällskap står framför mig och beställer.. Åh jävla Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0