elsewhere

Har blivit sjuk alltså, mår lite halvkasst. Sov länge idag, råkade somna när jag kollade på film med mor &far. Så nu kan jag självklart inte sova, svettas bara. Riktigt jobbigt, så får väl sitta upp och göra nåt. Kolla på alla Play som tillhör tv4, tv3, kanal 5, svt osv.. Ah jag vet inte riktigt. Såg den där Revolutionary road (vilket svårt ord att stava till), den var inte speciellt bra. Vilket ni antagligen redan räknat ut eftersom jag somnade.. Men men, har man inte provat vet man ju inte. Åt några bitar choklad från Paradisasken, fick såklart ont i magen. Rätt smart när man är laktosintollerant, så inte nog med halsont & huvudvärk så la jag till lite magont frivilligt. Fiffigt Elin! :).

Så nu sitter jag här, och kan inte somna. Visst är det så, att när man inte har nåt att göra så äter man? Typ när man hade lov, och bara gick hemma nån dag för det inte fanns nåt att göra. Så åt man, kollade på tv, kollade datan, åt och sen om igen. Lite knepigt det där, kanske därför fetman är så utbredd nu? För ingen har jobb att gå till.. Usch vad hemskt, man kanske borde forska lite i det. Eller har man redan gjort det? Ska nog kolla upp det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0