earn it

Har varit och handlat lite nu, köpte lite nötter att mysa med framför Idol sen. Mumma:). Massa ungar som hängde utanför affären, typ som i Tollarp fast de verkar lite lugnare av sig. De vill synas, men de hörs inte om ni förstår? I tollarp brukade det alltid va ett jävla liv, kundvagnar snodder osv. Å andra sidan finns det inga kundvagnar här tror jag ... Nej omöjligt att komma fram med en kundvagn i den affären kom jag på nu haha ! Däremot finns det ju såna där nya smart korgar, med hjul på, asgött att slippa bära på skiten:). Kan ju faktiskt bli rätt tungt om man ska handla mjölk, fil, kött och grejer.

Öhh.. va fan snackar jag om? HAHA. Ska nog va tyst nu, äta nånting så att jag kan hugga in på mina nötter sen. Inget godis före maten som man säger, om det nu räknas som nötter? Ah palla gå på diet, ska nog lägga ner skiten. Tycker om mat och skräp alldeles för mycket för att låta bli, kanske ska göra som med alkoholen istället; en gång varannan månad. (Om ens det).

På tal om alkohol, jag hoppas att alla tar det lugnt ikväll men har kul ändå. Tänk på levern och det kanske vore kul att komma ihåg allt skoj som hände imorgon? :). Rock'n'roll på class ikväll verkar det som, you go! :). Shake some ass för mig också, så kollar jag på Idol till er. Deal? Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0