like a star

Kollade på nåt grejs på Svt24 igår, Bert Karlsson var där samt några politiker och pratade om skolköken runt om i Sverige. Har blivit ramaskri efter Matakuten som går på fyran, men tycker inte det är mer än rätt att man tar hand om det här. Minns ni den filmen som en chaufför hade tagit med sin mobil? När de tappade ut makaroner på golvet och skyfflade upp? Och detta sägs förekomme oftare än bara den gången, det är fan INTE OKEJ. Tydligen så har det upptäckts svartmögel i vissa kök, ett hål rätt ut i naturen i nåt kök.. alltså va fan? Finns det inget vett hos folk, även om man tycker sitt jobb är piss behöver man väl inte matförgifta barn? För det är precis det som kommer hända om det fortsätter så. TYcker det är helt sinnessjukt att man kan bete sig på det viset..
Köken SKA inspekteras minst 1 gång om året, ibland hoppas det över. Rätt ofta till och med kom det fram, jävligt bra det ju att det går två år då mellan varje inspektion. På bara några månader kan det hända hur mycket som helst, vad kan då inte hända på två år? Det är inte klokt alltså ..

Jag ska strax hoppa in i duschen sen blir det lunch med Amelie på China wall, därefter ska jag träffa Josefine och sen blir det att sticka iväg till jobbet. Hej och hå .. Full rulle nu för tiden, det är inte klokt. Men bra för då har jag nåt att skriva om här ju :).
Är helt trött idag, hade en jobbig jävla fluga imorse också. Den väckte mig kvart i åtta, INTE okej. Sen smällde jag den till slut, för den var vid mitt öra och höll på och är det nåt som jag inte tål så är det flugor i örat. Ja i vilket fall som så dog den, men det är nåt konstigt med våra flugor här ute. För de börjar alltid leva igen efter ett tag, vad handlar det om? Kan det vara så att flugor är odödliga, eller är det jag som inte har rätt smällar-teknik eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0