don't pretend

Nej NU får de fan va nog!!! Jag sa i nåt inlägg häromdagen att Blondinbella är en grym bloggare osv, men va ända in i ..... Jag tar tillbaka allt gott jag sagt om denna brud. Hur kan man liksom tacka ja till ett jobb och sen inte tala om på vilka grunder man fick det? Fyfan va fult. Någon som verkligen förtjänade detta var Kenza, hon är trots allt intresserad av musik och har gjort många jobb för MTV. Sen dansar Bella in som nån prinsessa och tar jobbet utan att tala om något, låtsas som att det var själva planen från början? Kenza kan inte åka iväg för att hon har halsfluss, massa feber och skit = hon kan verkligen inte jobba. DÄRFÖR fick Bella chansen istället.. skit då. Jag är verkligen sur också.

Kenza är min favvobloggerska, och ja det låter så töntigt men jag tycker om att läsa bloggar liksom. Och det blir ju en del av ens liv på nåt sätt, precis som när man följer en serie. Det känns ju som att du känner alla i serien då typ, och så känns det med Kenza och Bella och Stina-Lee, för jag följer deras bloggar. Man kan säga att jag är besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0