dagen blir till natt

Usch, igår var jag alldeles för trött för att blogga. Vet inte vad som hände men var riktigt sleten igår, det kommer ju såna dagar ibland :). Stängningen gick bra iallafall, men det var en konstig måndag. Det rullade på ända tills vi stängde. Har folk ingen skola längre? Eller skiter folk bara i vilket? Det där med jobb vet jag ju att det inte finns några, men då borde man ju inte ha råd att gå och äta heller kan man tycka? Jaja, ingen idé att spekulera i det mer.

Idag är jag ledig, riktigt gött. Ska nog åka och träna lite, sen handla till min mor och så ska vi titta på Idol ikväll!! Äntligen börjar det igen, har varit riktigt glad för det:D. Sen spelade jag in den nya serien på ettan; Älskade, hatade förort. Ska titta på det också idag, verkar vara bra. Får se om mina förväntningar stämmer:)! Annars då, det är tisdag .. Händer väl inget speciellt på en tisdag direkt. Ska sätta oss ner och skriva in de timmar jag inte jobbat så jag kan få ersättning från ALFA kassan, så man får lite mer cash :P.

Förresten, läste Blondinbellas blogg. Och jag ska vara ärlig, jag gillar hennes blogg, även om jag har mina åsikter om vissa saker. Men; let's face it, hon är Sveriges bästa proffsbloggare punkt slut. Däremot så har hon ju misslyckats helt men den här outfiten;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0