because

Förlåååt att jag inte skriver mycket. Men när man jobbar stängning så försvniner all inspiration för man gör liksom ingenting, man är på jobbet till sent på natten sen sover man halva dagen och så fortsätter det så. Och nu är jag ju sjuk också, skitjobbigt.. Men idag har jag suttit och kollat på gårdagens Idol avsnitt på Tv4play, och då slår tanken mig. Vad gjorde vi innan internet? Jag menar nu förtiden hade folk inte klarat sig utan internet, mobiltelefon osv. Men förr i världen klarade vi ju oss kanon.. Då umgicks man mer med folk, på så vis borde relationerna varit bättre förut. För då fanns mer tid för varandra, istället för att sitta vid datorn. Det tror jag i alla fall, ska nog fråga nån som vet.. Typ mormor eller mamma :).

Just nu lyssnar jag på min Lugna favoriter lista i Spotify, och vill bara gå och lägga mig. Men tre timmar på jobbet brukar gå rätt snabbt, och möjligen får jag gå tidigare. Andreas vet ju att jag inte är helt okej så :).

Förresten tänkte jag på en grej häromdagen, ja ni som känner mig vet ju att jag tänker en hel del. Men fast att jag tänker mycket, så förstår jag VERKLIGEN inte mig på tjejer som går från en kille till dens bästa kompis och sen vidare till nästa kompis. Det finns inte i min värld, vad handlar det om egentligen? Är man så desperat efter att passa in hos några att man måste ragga på alla och hålla på med alla för att bli omtyckt? Eller vad? Är det någon där ute som har svaret på denna fråga? För jag blir lite frustrerad när jag funderar över det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0