åker vidare

Mamma blev glaaad för jag ordnat biljetter till oss, ett litet mamma-dotter event kan man säga:). Och det ser ut som att jag beställer biljetter till Göteborg också. Lite nördig jag känner mig, men har ju velat åka iväg på det i flera år och nu har jag chansen att gå på två ställen. Då kanske man lika gärna ska göra det också! Plus att jag får träffa Anniken i Göteborg och det är kanonfint, för ikväll kom vi i underfund med att det var tre år sen vi sågs sist. TRE år sen, det är INTE okej!! Tiden går så himla fort och ännu fortare när man bor långt ifrån varandra, alltså att spontan planera nåt är ju enkelt när man bor i samma stad. Men bor man några mil ifrån varandra blir det lite värre..

Nu sitter jag mest och lyssnar på lugna favoriter. På tal om favoriter hittade jag inga i Idol ikväll, dock var det rätt roligt med Jihde look-a-like- en:). Åh blev helt seg och trött när jag lyssnar på sån lugn musik. Alltså det är inte radio kanalen jag lyssnar på, har gjort en egen liten Lugna Favoriter - lista i Spotify nämligen haha :).



En stor puss och ett leende till alla er där ute, haha.

Kommentarer
Postat av: Anniken

Det här var en urbra idé! :)

2009-09-15 @ 22:57:15
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0