about you

Det blev lunch på Ko-San istället med Josse, Amelie mådde inte bra :(. Men det var asgött iaf, Josefine tog sushi vilket jag tycker är skitäckligt så jag tog nudlar med biff. Det var nog fan den största portionen med mat jag tagit i hela mitt liv, fyfan vad mätt jag blev. Är mätt fortfarande och vi åt vid halvtvå typ.. Sick. Så ät där om du vill ha mycket mat för pengarna haha:). Sen hängde jag på Josse till tandvårdshuset med, pill-i-pill med hennes tandställning sen var klockan skitmycket helt plötsligt. Fick börja jobba fem istället för halvsex för det var en sjukanmälning, jävlar i hoppet vad folk det var. Men vi körde på :). Och ja nu är jag hemma..

Fick hem mitt brev från WWF idag, ska fylla i uppgifter så att pengar dras varje månad till mitt Djungelfadder-skap:). Sen får jag hem en gorilla-gosedjur, hihi så guuuulligt!! Plus att jag blev nåt på PLAN med igår, vet inte vad jag ska kalla det.. tema-fadder? Alltså man ger en summa, som man självbestämmer (!!), i månaden för att hjälpa de med olika projekt de håller på med. Nu till exempel är de i Egypten och jobbar för att få bort könsstympning och barnäktenskap. Kalasbra:). Jag försöker rädda världen.. som sagt. Känns som det går framåt just nu, får se hur det blir med mitt mentors-skap också. Man var ju tvungen att vara 20 vilket jag inte är förrän om ett halvår, palla det ..

Jeans: Gina tricot
Linne, kofta, kavaj & halsduk: H&M
Skor: Converse
Klocka: Ur&Penn (som inte syns såg jag nu hahaha..)
Halsband: JC

 

 

Gulligt att min strumpa till mobilen kom med haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0