2000andlate

Ny vecka, brukar dock inte känna skillnad på vardag och helg eftersom jag jobbar så olika haha.. Men jaja, vi närmar oss jul & nyår känns det som. Är ju oktober snart vilket betyder att det bara är två månader kvar till december, helt sjukt!! Mysigt också iofs, jag gillar vintern. Inte nödvändigtvis julen, men vintern. Det här mysiga med tjocka koftor, stora jackor, varma skor, glögg, varm choklad, mys framför brasan, krypa ner i sängen med nån bra film. Jaa, jag gillar myset helt enkelt:). Sommaren har inte riktigt den mysfaktorn på samma vis, det är mer härligt med sommar, men vinter=mysigt!!

Jobbar varannan dag denna veckan, med start idag. Ska träffa Kajsa på torsdag, Josefine på onsdag och Emilia på fredag:). Lite planer för en gångs skull, ovanligt för att vara Elin Ekstedt haha.. Men det ska bli roligt! :D. Ah just det, på lördag ska jag på bio med mor&far. Flickan som lekte med elden! Någon som har sett den och har nån åsikt? Har äntligen sett färdigt Män som hatar kvinnor, och den var kalasbra!! :).

Sitter här i sovkläder med Peppris (min katt), ska nog hoppa in i duschen och göra vid mig lite! Tänkte kolla på Ensam mamma söker på tv3Play, internet bråkade med mig inatt så jag kunde inte kolla på det då. Missade ju det igår eftersom vi kollade på den där filmen.. Tur man har internet haha!



Godmorgon hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0