wait around

Godmorgon allesammans.. eller nej. Jag börjar om. Godmiddag allesammans, det regnar ute nu. Det var sol när jag vaknade, nu regnar det. Jahaja, men jag gillar ju höstmys och vinter så det är lugnt :). Mina kanaler har försvunnit idag på boxgrejen, kul som fan ju verkligen. Tur man inte ska va hemma i helgen haha .. Nej men beställde nya nyss så de kommer väl om några dagar :). Kollar på gårdagens Idol avsnitt på weben ist, missade ju det igår pga jobb!!
Råkade dock trycka på nåt nu så hela skiten började om, inte så jävla smart när man sett halva kanske :D Tänkte slänga in några baguetter i ugnen, sjukt gott med varma såna, smöret bara smälter. MUMS!!!

Ja jag vet inte vad jag ska berätta riktigt mer nu haha .. vi hörs väl sen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0