turn the lights off

Bara idag kvar, bara idag, sen helg, snart. Ah jag måste verkligen hitta krafterna nu! Som tur är ska jag ha köket idag så jag slipper vara trevlig mot folk haha .. Gårdagen gick ändå hyffsat snabbt och jag har sovit till två idag :S Så bör bara pigg ikväll kan man tycka, men jag ska klara det haha!

Imorn ska jag banne mig träna, nu får det vara nog med latandet. Har iofs jobbat kvällar så det har varit LITE svårt att gå på pass, men imorn ska jag göra det. Och möjligen på söndag med :). Sen nästa vecka så blir det nystart för träningen igen, måste ta igen det jag förlorat nu heheh.

Ringde Sony Ericsson igår och frågade vad problemet var med mobilen, måste nog göra nån uppdateringsgrunka så det kommer väl dröja lite till innan det blir bilder. Fast kan iofs ta med camen så länge ju!! Bra där att jag inte tänkt på det förrän nu, så jävla smart.
Missade ju dessutom massa program på tv igår :(. Tog igen Bonde söker fru inatt, sen skulle jag se Oskyldigt dömd också men somnade. Var nog för trött, så får se det inatt för imorn behöver jag ju inte gå upp för att passa nån tid! Ahhh vad skönt det var att säga det haha .. :) .

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Kul att du med har blogg!

Ja men den teorin funkar säkert bra. Varannan månad, ska testa..

2009-10-22 @ 16:18:54
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0