turn it up

Ber om ursäkt för utebliven uppdatering igår, men jag hade massa annat för mig. Alltså jag var inte hemma på hela dagen, så där har in er förklaring. Jobbade, träffade en kompis, åt på jobbet, fikade med Johanna och stack ut till Class med Lisa, Emilia, Stoffe & Jimmy. Helt okej trevligt men än en gång har Kristianstad bevisat vilka idioter alla är, eller rent ut sagt fittor. Så nu har jag fått det sagt också.

Nu ligger jag här i sängen, har inte orkat pallra mig upp än. Fast det spelar väl ingen roll eftersom jag ändå är ledig och inte har något bättre för mig, då kan jag lika gärna ligga här och lyssna på bra musik & kolla på Idol osv :). Sen ska jag på bio med mina föräldrar tror jag, möjligen kan det bli en sväng om på stan men vi får se vad jag orkar :P. Ja och på tal om Idol förresten. Va fan sysslar den jävla Camilla med? Det är inte kval till Melodifestivalen, det är kval till Idol. Man kan fan inte göra om alla låtar till schlager och minst sagt DEM låtarna, fan va sur jag blir. Så går hon vidare också, wtf!? Aja vi får väl se vad hon kan hitta på nästa gång .. ja fy blä säger jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0