think of me

Vilken spontan kväll det blev haha.. Uppdatera status på FB: Vem vill ut?:). Folk ville ut, jag ville ut = vi drog ut! Dansade röven av mig på banken, sjukt jobbigt att sitta nu. ha ha ha, skitkul elin.. Nej men det va riktigt fint det ska jag säga, så soft att va nykter alltid med och dansa så in i helvete bara för det är kul, träffa folk som fan bara för det är kul. Ja jag säger så det, jag börjar uppskatta Ktown mer och mer ska jag be och få tala om hehe :) En cola med lite citron&lime och gott sällskap är fan det enda som behövs. Självklart femton tummar upp när Kajsa glider och shakar lika mycket ass som mig, och lika länge med. Fan inte många som pallar trycker på ett dansgolv, men kajjan kan som ingen annan (eller jo mig då hehe ;). Riktigt mycket folk också, trodde jag inte. Antagligen för ingen har jobb att gå till imorgon hahaha.. Låt det alltid vara lågkonjuktur då eller?

Nej nu blir det lite one tree hill, nåt att äta för jag dör av hunger snart och sen soooova. Ledig imorgon, riktigt kalasfint. Sen kommer kajjan bajjan på kvällen, Mammas pojke börjar ju på fyran. Kan det bli bättre? Så jävla typiskt mig och Kajsa hahha.. Längtar till Paradise Hotel också. Fyfan vad vi kommer ses ofta då Kajsa, haha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg.. like everyday baby! hahaha. fin kväll igår :D ses ikväll sen!!

2009-10-01 @ 09:55:10
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0