tell me now

Ah massagen var bara för skön! Så himla gött, hon varnade mig dock om att jag kunde få mer ont för att hon varit där och mjukat upp musklerna. Minst sagt, ont är bara förnamnet.. Men men, om det blir bättre i framtiden så får jag stå ut idag :). Hoppas jag fixar stängningen imorron utan att vilja ta livet av mig, suck. Trodde inte man kunde känna sån smärta så, som jag sagt; det känns som jag har migrän i ryggen. Kul värre!
Tänkte gå på stan efter det, tog mig ungefär 20 minuter att inse att det inte skulle bli nåt med det. Ville bara därifrån snabbast möjligt, så köpte med mig en potatis från Grafitti och stack till Amelie istället. Mycket mysigare, var så längesen så det var på tiden minst sagt :). Var förresten inom AMF också, riktigt IQ befriade människor som jobbar där. Men men.

Nu sitter jag här, gör inget spec. Har myst lite med brors sonen, fasters älskling :D . Ska kolla på Inlåst senare. Köpte en bok idag förresten, Insidan (läs; länk) hette den . Har letat efter en bok ett tag, så svängde jag inom OK Q8 för att tanka, betalade kontant så gick in. Och där stod den, mitt framför ögonen på mig. Haha .. Nej men den verkar perfekt för mig, så ska bli skönt att ha något att läsa ett tag framöver :). Så himla skönt att ligga och läsa och bara somna med näsan i boken. Man blir så perfekt trött!



Idag har jag på mig;
Skjorta: Lindex
Linne & Byxor: H&M

Inget komplicerad direkt men; less is more. En enkel och snygg outfit på en vardag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0