singing

Usch var helt slut igår när jag kom hem, dubbelpass är ändå jobbigt. Blir mycket längre dag än om man hade jobbat ett långt pass, åker hemifrån elva och kommer hem vid halvnio-nio. Fy fy, men pengar iaf :). Så nu sitter jag här på jobbet och äter lite, börjar igen om två & en halvtimme. Vet inte om jag orkar åka härifrån, så jobbigt att åka fram och tillbaka. Har ju ändå datan med mig idag så då kan man fördriva tiden ganska lätt :).

Är det nån som följer Oskyldigt dömt? Det programet är helt jävla sanslöst bra. Sjukt. Och jag har ju börjat följa True blood nu också, det är inte så pjåkigt det heller ska jag tala om ;). Skulle dratt ut igår men det blev ändrade planer, tur var nog det för annars hade jag aldrig orkat gå upp idag. Men hur som helst, om ni har missat de programmen tycker jag ni ska börja titta på det:). Lättare att följa Oskyldigt dömd iofs eftersom det inte handlar om "samma sak", hittar inte ordet jag egentligen vill skriva men ni fattar nog hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0