sentimentalt

Usch, det blev en sen natt inatt! Hände lite saker som gjorde att jag fick stanna i stan länge, så somnade här hemma runt fem-halvsex. Därav har jag inte gått upp förrän nu. Men nu är jag uppe iaf, ska ta en lugn vakna dag och sen halvåtta ska jag va hemma hos Mikaela :). Det ska nämligen bli pyjamasparty ikväll hihi :). Men jag tänkte först göra lite god frukost och kolla på Idol, eftersom jag missade det igår. Inte okej! Fast det var det banne mig värt :).
Att höra Fly fresh live, eller Dessa dagar (som för övrigt är min nya favoritlåt tror jag) var sjukt kul, och jag hade riktigt kul med Merita och massa ja. Mm tummen upp för igår, tills den där grejen hände. Det är lugnt nu dock, ingen fara alls så allting är okej :). Hörs sen! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0