pump it

Ah. Äntligen ledig!! Välbehövligt alltså. Såklart måste jag städa på min lediga dag haha .. Så nu har jag bäddat rent, slängt in en tvätt (av tre), dammsugit nedanvåningen, diskat allting och plockat i ordning. Ska strax påbörja städning av ovanvåning och sen måste jag ut i bilen och städa. Vafan. Jaja man får väl skylla sig själv när man stökar ner? Plus att man inte vill bo i en svinstia kanske? Sen blir det banne mig en riktigt skön dusch, det kan också behövas. Mitt hår har nog glömt vad schampo & balsam är, så längesen känns det som jag tvättade det haha. Fresh .....

Hm. Man borde inse att man spelar för hög musik när högtalarna trillar ner pga basen. Hahaha! Inte konstigt jag har fått tinitus i mina da'r, jajaja. Måste nog äta lite nu också känner jag, har helt glömt bort det mitt i allt städande. Och gissa vad jag ska äta? Leverpastej-mackor, SÅKLART. Shit va gött. Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0