one-way motorway

Grattis Åsum som gick upp i fyran idag. Applåder, jubel och gratulationer:). Det blir brakfest för er på banken ikväll då, sen är det Göinge kalaset och T-baren. Frågan är vilket som kommer dra mest folk, en prioriteringsfråga här. Var är det värt att betala 100 spänn? Ska jag vara ärlig så får jag nog säga ingenstans, för Kristianstads uteställen är fan inte mycket att hurra för haha .. men men vad gör man inte för att vara social :).

Har inte lyckats ta mig ut ur sängen än, snacka om lat. Jo två ggr har jag varit uppe, när jag kissade och när jag hämtade upp lite mat. Fast de tär ju pissväder så vem bryr sig, inte direkt så mycket man hade kunnat göra idag ändå. Ska väl snart hoppa in i duschen och sånt så man är redo för att svira ut på stan, köpa lite candy och sätta sig i biosalongen. Mums :). Jag älskar vintern, men det är jobbigt som fan när man måste bulsa upp sig för att det är så kallt ute, sen måste man strippa ner sig själv igen när man går in på nåt uteställe. Sen när man ska hem är det bara att dra på sig overallen, halsduken, vantarna, mössan, moonbootsen. Ja ni hajar. Va fan liksom!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0